středa 23. června 2010

Den 122.

Středa

Neříkala jsem, že se těším na prázdniny, že si třeba odpočinu nebo tak něco??? :-)))

Dnes jsem byla v MUMu za Luckou. Domlouvaly jsme vymalování zadní herny :-). Pak jsem si taky domluvila focení svatby mé kamarádky... Další adept na focení je v pořadí... To bude akční léto :-).

Dopoledne jsme tu měly Natálku. Holky si hezky hrály. Odpoledne půjde zase Kikča na oplátku k tetě :-).




Atb zabrala jako zázrakem rychle. Cítím se dobře. Je fajn, když se člověku uleví...

2 komentáře:

  1. Jééé, já chci taky takovou pletenou čepici..pro sebe i Elenku!!! Je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle čepici jsem koupila v zimě za pár korun přes MMB. Ale kvalita teda nic moc :-(. Made in China jak vyšitá!!! A barvu má teda jedovatější, než na fotce...

    OdpovědětVymazat