pátek 25. června 2010

Den 124.

Pátek

Asi mě přepadl nějaký blogoútlum či co... Naopak stále spekuluji nad tím, jak začít víc fotit...

Doma ticho...

Odpoledne jsme si užily na hřišti s Andy a Šárčetem. Konečně jsme se po dlouhé době viděly! Třeba to o prázdninách zase zopakujeme...






5 komentářů:

  1. Jo a taky mohly zazvonit na Aranel, ona by si nějaké dítě na písek půjčila :oD ale příští týden mám celý Miš tak se můžem přidat. No a kdybys chtěla víc fotit tak...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten blogútlum je zoršířenější, zasáhl i mě :-)))... a ty chceš víc fotit a já šít a šít :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je letní klidový režim:-). Ale ty fotky jsou super, vždyť letní fotoreportáže jsou hezká náplň blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás taky nabíhá na prázdninový provoz...No a fotky kolikrát řeknou víc, než dlouhý článek. Takže klidně foť, ty dnešní jsou nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
  5. no moje tedy ne..ale t ygabči ano:-)))Takže napůl:-( Já doufám, že častěji se uvidíme o prázdninách

    OdpovědětVymazat