úterý 15. června 2010

Den 115.

Úterý

Jestli já se nezblázním!!!

Od 4 od rána Káju dráždil kašel. Zavolala jsem tedy ráno sestřičce a objednala nás k pani doktorce. Říkala jsem si, že požádám o výtěry, abych měla jistotu, že nemají ten protivný spálový bacil, který řádí ve školce. Dokonce se mi o tom v noci zdálo. Sama jsem šla k doktorce na výtěr a sestra mi dala asi 20 ampulek, ať si každých 20 minut udělám výtěr... No paráda! :-D Fakt zblblá matka!!!

Pani doktorka mi řekla, že krkček má zarudlý a vyloučit to nemůže. Že ona sama by zaléčila Bioparoxem nebo Pamyconem, ale že může udělat výtěr za Kč 120,-- a mít za 5 minut jistotu, zda se v krku neskrývá nějaký ten streptokok. Nebo udělat klasický výtěr a výsledky by byly nejdříve v pátek... Zvolila jsem pětiminutový test. Výsledek negativní. Hurá! Takže Bioparox a Prospan na vykašlání. Kristýnka dopadla podobně. Jen má ještě zánět spojivek. Takže Bendovky a kapičky do očí... V lékárně jsem nechala 500,-- jen to fiklo! Se nám ty rýmičky fakt vyplatí!!!

Sešly jsme se u doktorky i s M8 a Natálkou. Ta šla "zdravá" na výtěry a místo toho si domů donesla atb - má ucpané dutiny. Takže jsme daly společný oběd u nás doma a pokecaly. Naše holčičky nás opět přesvědčily o tom, že jsou jedna jako druhá. Dělají si naschvály a ani jedné se to nelíbí. A když jim řekneme, ať se podívají, jak se ta druhá chová, tak nevěří, že dělají to samé... Někomu je dáme!!!




Kája si všimla, že chci vyhodit starý diář. Tak se ho hned chopila a řekla, že si do něj musí napsat, jak je její maminka hodná a jak nás tatínek zlobí. Tak jsem se na ní nechápavě podívala. Vysvětlila mi, že jí tatínek vždycky lechtá, když se chce koukat na Ordinaci a chce, aby si šla uklidit pokojíček... Hmmm, máme my to zlobivého tatínka! :-D

Kája si o mně už asi nemyslí, že jsem hodná maminka... Pere se se mnou, když jí chci stříknout. No, nedivím se, je to hnusné a stříkám si taky. Snad nám to zabere!

Holky jsou bez teplot, tak chodíme společně venčit Megušu. Nejraději by byly venku stále, ale to nejde :-(.

1 komentář:

  1. tak hlavně že má kája hodnou maminku...ráda bych aby byla i zdravá, jinak jí už nikdy neuvidím...

    OdpovědětVymazat