čtvrtek 17. června 2010

Den 117.

Čtvrtek

Dnešní procházka se psem... Šly jsme pro fotky a fotoknihu. Vše hotové, hurá!!!





Holky jsou jak schůdečky...


PS: Stále jsem hnusná a tlustá a holky zlobí čím dál tím víc!!! :-D

Výčet škod:
- rozbitá sklenička
- vylitá šťáva (pomerančová)
- počmáraná zeď v jídelně
- otrhané všechny zelené jahody na balkóně...
- vysypaná večeře...

A to ještě nespí!!!

6 komentářů:

  1. Prima den, že jo? :-)

    PS: Nápodobně :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Aaaa, já vždycky slintám, když vidím tvoje fotky. Jsou nádherné. A nejvíc se mi líbí ta s hafanem :-)

    PS: Ale nejsi ;-) Zlobení ale věřím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná procházka:-) Výčet škod je pěkný, ale ono to přejde a bude líp. Ať je to co nejrychleji.

    OdpovědětVymazat
  4. Bude hůř, věř mi (3 dcery, nejstarší 21) Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, mně se nejvíc líbí jak holčičky vykukují mezi stromy, nebo sloupy...
    PS. Určitě nejsi, ad škody - ještě to ujde:-)

    OdpovědětVymazat
  6. jo..taky jsem stále hnusná, tlustá, proti tobě stará...a škody tohoto druhu napáchané malými dětičkami..taki na ty ráda vzpomínám. Škody páchané velkými jsou spíše na duši...

    OdpovědětVymazat