pátek 18. června 2010

Den 118.

Pátek

A je tady konec. Konec školního roku 2009/2010 v MUMu. Těším se na "prázdniny". Nevím, třeba budou ty letošní poslední... Slyšela jsem i pár dotazů, zda se nebudu nudit, když nebude MUM ani gymnastika. Ale toho se nebojím. Nudit se neumím :-). Na to máme doma jiné experty (třeba Káju).

Dnes jsem si domů donesla 800 fotek z karnevalu. Tady je výcuc (MUM karneval) :-). Byl to frmol, plno dětí a rodičů... Dostala jsme od dětí kytičky a čokoládičky... Připadala jsem si jako doopravdická pani učitelka. Já jí vlastně pro ty děti jsem :-). Co na tom, že mám jinou VŠ :-). Pro děti je důležité, že je zabavíme a když se jim stýská, mohou se přitulit nebo chytnout za ruku a je zase dobře... Bude se mi po nich stýskat. Ty letošní byly moc fajn. Plno z nich už půjde do normálních školek. Snad se nám budou vracet na akce pořádané MUMem...























Jestli bych si měla vybrat masku, které bych udělila hlavní cenu, tak by to bylo tohle krásné malé růževé miminečko :-). Kdo by to řekl, že to byl kluk jako buk :-D. Fakt, viděla jsem, když "ho" maminka přebalovala... :-)))



Moje holky se mnou nebyly. Nechala jsem je raději u tety M8. To vám je super hlídání!!! Dostala jsem i oběd :-). Tak teto dík, jsem ráda, že tě mám!!! :-)))

2 komentáře:

  1. Já už chci také konec roku:-)
    Ty fotografie jsou úžasné, miminečko skvělé. Krásné prázdniny přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. vysokou školu ani většina z nás nemá, gábi...takže když máš cit, je to celkem fuk:-) O tom to není:-)Spíš ta zkušenost.

    OdpovědětVymazat