pondělí 7. června 2010

Den 107.

Pondělí

V pátek rozbalil Aleš poštu a nevěřil vlastním očím. Přišel dopis od České pojišťovny, kde bylo, že uhradili škodu Dopravnímu podniku, kterou 12.2.2010 způsobilo moje auto. Tak ho hned zajímalo, kterému autobusu jsem urazila zrcátko (škoda byla ve výši Kč 1120,--)...

V rámci sebeobrany jsem najela na tento den v mém blogu a zjistila, že 12. února stálo moje auto celou dobu před barákem, neboť Kája onemocněla a šla jsem s ní k pani doktorce (ještě že ten blog mám :-)))). Hloupé bylo, že jsme museli počkat do pondělka, abychom zjistili, o co jde.

Tak tam dnes Aleš volal. Až na třetí pokus prý narazil na slečnu, která byla schopná mu říct, co se stalo a kde. Přišlo se i na to, že pan policista špatně napsal SPZ a v tom byl kámen úrazu. Já opravdu nejezdím v Jeepu, který byl toho dne u Karlových lázní na Praze 1 převrácen na tramvajových kolejích na střechu :-D. A Kč 1120,-- bylo za odtah z kolejí...

Tak mi spadl kámen ze srdce, že v tom nemám prsty :-). Tak vidíte, k čemu je takový blog dobrý!!! Normálně bych neměla ani tušení, co jsem 12.2. dělala...

5 komentářů:

  1. No to s tebou souhlasím..taky někdy lovím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je bomba, blog jako důkaz:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý důkaz! Co všechno se může stát! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, to musel být studovaný policajt - neměl titul z Plzně? opsat sedm znaků by mohl zvládnout bez chyby ;-) To jsou věci! Blog je skvělá věc, já to taky říkám :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Panejo, ještě, že blog je :-) Kolikrát lituju, že nejsem jako ty, Andy a další, co fakt píšete poctivě.

    OdpovědětVymazat