čtvrtek 3. června 2010

Den 103.

Čtvrtek

Dnes nás navštívil pán z Baumaticu. Měl s sebou celou "kancelář" a dokonce i náhradní díl na naší indukci. Tentokrát jsem byla s průběhem reklamace spokojená. Dokonce objednal nový vnitřek dveří od myčky. Uznal, že nerezová myčka reznout nemá... :-) A tak teď spokojeně vařím večeři na obou indukčních zónách a můžu si jen přát, že tato "třetí" bude již bez závad.

Také se smál a říkal, že samotná oprava vyjde pomalu na víc, než nás stála celá nová deska... Ještě že to je v záruce :-).



Jinak moje sestřička odletěla s Lukym na dovolenou k moříčku a já se jí teď starám o psa :-). Není to ledajaký pes! Je to virtuální psík a když mu nedám 1x denně nažrat, tak zdrhne... No, doufám, že si zase zítra vzpomenu!!!

3 komentáře:

  1. Gabi, jsi jinak s indukční deskou spokojená? uvažuji o ní do domečku..

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, jsem naprosto spokojená! Mám kombinovanou - 2 indukce, 2 sklokeramika a vařím jen na těch indukčních. Jen když musím, tak používám i ty zadní... Je to rychlé, uspoří to čas i energii.

    OdpovědětVymazat
  3. No mě tedy už utekl..ten pes:-)

    OdpovědětVymazat