úterý 29. června 2010

Den 128.

Úterý

Dnes jsem se těšila na odpoledne, které jsem měla v plánu strávit s holkama koupáním se v bazénu u babičky Vierky. Sice mi mé krásné představy narušovala vidina, že tam s námi bude i neteř, ale budiž...

Vyzvedla jsem Káju ze školky a jely jsme rovnou k babí připravit koupačku... Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že ten krásně čistý bazének, ve kterém jsme se v neděli celý den koupaly, je plný trávy a zelený jako brčál. Čerpadlo ucpané, okolo shrnutá plachta plná vody a okolí bazénu vypadalo, že tam prošla nedávno velká povodeň...

To už jsem začala pěnit... Volala jsem babičce, co s tím? Ona, že už ví, že sousedka hlásila, jak tam včera vyváděla Terezka s kamarády... Jenže jet pro savo a lít ho tam nemělo smysl, nedalo by se tam koupat! Tak jsem vyčistila čerpadlo, smetákem jsme zvířily dno, síťkama sbíraly trávu... Měla jsem chuť na studenou sprchu. Tu mi uštědřila sama neteř, která napochodovala s kámoškou, klidným tónem mi řekla "čau" (se divím, že vůbec pozdravila - to není jejím zvykem) a tvářila se, jakoby nic. Tak jsem jí řekla, ať se jde podívat na tu krásnou barvu bazénu a zeptala se, co tam dělaly?!!! Prej nic. Když jsem začala vylejvat vodu z plachty a mluvila něco o tom, že určitě nepršelo, tak mi klidně do očí tvrdila, že to její kamarádka spadla přes okraj bazénu a vycákla vodu... Co si o mě to dítě myslí??? Že jsem blbá??? Kór když už mám zprávy od babičky. Ale naše babička jí na to ani nic neřekne. Už si zvykla, že jí tam ničí věci. To nevadí, babička to napraví a ještě se za Terezku omluví!!! Hlavně aby se to nedozvěděli její rodiče! To by pak chudinka dostala vyhubováno... Sakra! Jak mě to točí! Na to dítě nikdo nemá čas, může si tam tahat koho chce a dělat si co chce a já mám ještě poslouchat něco o tom, že jsem blbá, že už s touhle rodinou nechce mít nic společného a podobné kecy??? Trošku silný kafe...

Její kamarádka odešla hned, T. chvíli lovila travičku síťkou... Pak hodila zadkem a s nafouknutou pusou odkráčela. Pak si ještě po telefonu volala Vendy, aby jí donesla vodu, že stojí před barákem... V tu chvíli mi ale PPL přivezl odrazovou desku a tak jsem milé T. před barákem něco řekla! Že má snad nožičky, klíče i ručičky a když má žízeň, tak ať se laskavě sebere a jde se napít sama... Kde to jsme???

Třeba se ještě dočkám milého telefonu od mé milované švagrové. Jen ať zavolá. Konečně se dozví, jak její dítě tráví svá odpoledne.

Ještě štěstí, že zítra začínají prázdniny a milá dáma brzy odcestuje hodně daleko. Do konce týdne budeme holt rávit u rybníka u lesa...

Ufff. Ale jinak to bylo moc fajn odpoledne. Vyzkoušela jsem si focení s odrazovou deskou... A večer jsem zajela pro překvápko pro mého bratránka k narozeninám...






Hádanka na závěr:
Co to je?
a) karbanátky
b) borůvkové knedlíky
c) škvarkové placky

13 komentářů:

  1. Tak já bych tipovala škvarkové placky a pokud jsou to ony, tak prosím o recept :-) ..karbanátky umím :-)
    A rodinu si člověk nevybírá...nedá se nic dělat, pevné nervy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne,ne... Malá nápověda, vůbec to nevonělo... :-D Možná babičce ještě teď smrdí byt...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já bych zkusila borůvkový knedlíky... a příště bych usmažila neteř!!! :-D Klíd, přece si nebudeme kvůli takovým smráďatům dělat vrásky ne???

    OdpovědětVymazat
  4. Bingo! Borůvkové knedlíky ohřívané v mikrovlnce...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak už vím, co bylo to velké blýskavé na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pojeď s náma teta do Klánovic, je tam čistá vodička a atrakce pro děti. A pokud vím žádné neteře

    OdpovědětVymazat
  7. Gabro, čtu často,obdivuji holčičky,myšáky a Megušku-prostě superfotky, ale nepíšu - dnes musím!Nenechte se puberťandou otrávit,také to z rodiny znám!Schvaluji vám Klánovice s Aranel a jako počerničanda mocinky doporučuji vzít to po cyklostezce a foťák sebou!Už několik profi fotografů tam mělo dostaveníčko a nelitovali!Příroda je nádherná a takové překvápko není vidět moc často-určo nepřehlídnete-celý lán!Těším se na fotky!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jako počerničanda, líná lézt na sluníčko, mohla bych se zeptat, čeho lány neuvidím? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jano K. děkuji... Už mám do konce týdne náhradní plány :-) a doufám, že nám i ty Klánovice s Aranelkou vyjdou :-)))... Cyklostezku asi nedám, chybí kolo a pěšky v tomhle vedru to asi nepůjde... Ale nevadí, i tak si hodláme užít začátek prázdnin bez rozčilování :-))).

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Luci :-), zvědavko! Sedni na kolo a jeď se podívat :-))). Těším se na dnešní rychlo kurz focení u vás na zahrádce... Mám já to hodné kamárady, kteří mi poskytnou azyl v takovém počasí (v paneláku nepřežitelném)...

    OdpovědětVymazat
  11. taky bych šla do klánoic..ale až příští týden..kdo půjde se mnou?a parchynaty mám doma taky, gábi:-(

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké prázdninové ráno všem!Cyklostezkovou nádheru prozradím - chápu, že vedro je fakt hutné, jen nabízím, že kolo půjčím :-DDDDD!Já totiž zase neumím tak krásně fotit a ty nedozírné lány rozkvetlých vlčích máků jsou opravdu uchvacující.Jak dlouho rudá záplava pokvete netuším ......JK

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mě tak napadlo, zda to pole je vidět i z nějaké té silnice??? Že třeba zítra cestou na koupaliště by se dalo blejsknout... :-))) Já prostě nevím, jak jinak to udělat, aby to klaplo :-).

    OdpovědětVymazat