sobota 19. června 2010

Den 119.

Sobota

Po obědě jsme s holkama vyrazily venčit Megan. Došly jsme na mé oblíbené místo. Tentokrát jsem objevila informační ceduli, takže vím, že onen rybník (retenční nádrž) se jmenuje Chvalka.

Dala jsem se do focení a myslím, že byla M8 spokojená s výsledkem :-). Já také! Zvláště z dodatečné úpravy prvních dvou fotek. Donutila jsem Míšu vylézt na hromadu kamení a tohle je výsledek :-).






Večer už tak příjemný nebyl. Chytla mě migréna. Zvracela jsem a měla jsem chuť umřít... :-((( Až tak zle mi bylo...

10 komentářů:

  1. Ty první dvě foto jsou nádherný !!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera :)

    mám slabost pro vlčí máky..

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi..já se budu jen opakovat, ale je to moc povedené, kamarádka byla nadšená tako viď?

    OdpovědětVymazat
  4. Gabi, fotečky jsou úžasné!!! A s migrénou soucítím, znám to, asi ne tak silně, ale taky bych vždycky raději zmizela z povrchu země.

    OdpovědětVymazat
  5. Nic jiného k fotkám nelze napsat - NÁDHERA!
    S migrénou Gábi soucítím :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Jj, tyhle migrénové stavy znám a bojím se každé další, protože mě vyřazuje z provozu :(
    Ale fotky se ti povedly, krása :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása..když je taky někdo fotogenický..se mnou bys tedy měla vyětší práci...:-) Vždy´t víš...

    OdpovědětVymazat