čtvrtek 1. července 2010

Den 130

Čtvrtek

Kája měla dnes slabou chvilku a dokonce mi s chutí zapózovala :-).


Jinak jsme tu dnes měly na návštěvě Natálku, aby si teta mohla zajet vybrat dovolenou. Pak dorazila i Vendy a odpoledne přijela teta s bratránkem. Na Davida tu čekalo překvapení k jeho 15. narozeninám. Myslím, že to pro něj bylo velké překvapení, které opravdu nečekal... Dostal potkana :-). Společně jsme jeli ještě koupit klec a vybavení pro Picassa.

A navečer jsme si k sobě vzali ještě Emičku. Její bráška Viktor dnes spadnul na hlavu, a tak jeli raději ještě večer do nemocnice. Vypadá to dobře! Nejspíš dostal virózu v den, kdy spadl na hlavu :-). Takže samé dobré zprávy a jsem ráda, že si je nenechali v nemocnici...

Emička u nás spinká. Postupně tu holky usínaj a doufám, že budou spinkat celou noc :-).

Soutěžím u Fotolabu s mojí fotoknihou ze svatby Lenky a Martina zde: Lenka a Martin Každý den jde dát jeden hlas. Komu se líbí, budu ráda za kliknutí :-). Děkuji

10 komentářů:

  1. To je jasné, že si kliknu:-) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  2. Již jsem klikla a kliknu i v dalších dnech. Je to moc hezké, tak ať vyhraješ, přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Klikla jsem z obou PC Vílo a držím pěsti :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky klikančím:-)

    Já se té vaší Káji nemůžu prostě nabažit...to je tak nádherná holčina !

    OdpovědětVymazat
  5. Klik, máš ho tam. Kniha je krásná, jsi šikula!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojik,
    Knihu jsem prolistovala a taky klikla:o).Výhru ti přeju tak budu klikat i dál :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Klik ;-),
    a fotka je parádní!!

    OdpovědětVymazat