čtvrtek 29. července 2010

Den 158.

Čtvrtek

Nějak na mě vše dolehlo...

Ráno výlet do Bohnic... Přála bych si tam dnes zůstat :-).



Cestou jsem vysadila holky u Páji a jela na polikliniku, kde mi pani doktorka udělala sono a řekla jedinou pozitivní zprávu dnešního dne... Moje cysty se zmenšují, hurá!!! Zatím není operace nutná. Před víc jak půl rokem se plánovala právě na toto léto...



Pak jsem si přijela k Páje pro ty mé dvě treperendy. S úsměvem mě přivítaly, honily se za kočkama... A pak jsem zjistila, že Kikča úplně pálí. Přisuzovala jsem to teplu, ale měla přes 38 :-(. Paráda... Takže jsem volala sos tatínkovi, zda by nás nedovezl domů. Remcal, ale dovezl.



Doma jí to vyšplhalo na 39,8. Srazily jsme to a vypadá jako zdravé dítě. Ráno se asi budeme muset rozdělit. Káju s tátou pošlu k zubaři a já s Kikčou vyrazím k doktorce... A jen doufám, že to je rychlá viróza a my v sobotu ráno vážně na tu dovolenou odjedeme...

Také jsem dnes volala na Megany výsledky krve. Pan doktor mě nepotěšil :-(. Má zvýšené jaterky i ledviny nejsou v normě. Buď to bude srdíčko, které dostatečně nepracuje, ale to se panu doktorovi dle poslechu nezdá (měla ho ok), nebo to jsou metastázy a k těm se on víc přiklání :-(((. Ach joooo... Po dovolený začneme léčit... Teď zatím bereme ATB a pěkně papáme i kakáme. Jen ten její pohyb je pro ni asi utrpení (víc kulhá) a zrychleně dýchá, což by neměla.

Ale prý může být ještě hůř a nemám řešit prkotiny, tak já se tedy pokusím... Hlavu vzhůru, Gábi!!! :-)

4 komentáře:

  1. tenhle pohled na bohnický areál neznám! :-) Hezký snímek-skoro letecký ;-)
    Tak sláva, že cysty jsou na ústupu- a k Megan těžko co dodat, velcí psi to mají těžké... :-((

    Dovču vám přeju, já už mám "po všem"-budu jen doma s Mikešem :-) Užijte si to, virozu zaplaště nějakými vitamíny a vzhůru za dobrodružstvím!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wlčice, díky! :-) Pohled je ze 13. patra! Jsem se kochala tím pohledem...

    OdpovědětVymazat
  3. Gabro... nejdůležitější je, že se cysty zmenšují!!
    Ale jinak... když se s..., tak pořádně, co? :-(

    Kikince posílám pofoukání, snad to bude "jen" virozka, Vítek ji měl před týdnem. (2 dny horečky bez příznaků)

    Moc bych si přála tě potěšit, ale když si člověk přečte tenhle příspěvek a vidí to vše pohromadě, tak to vesele zrovna nepůsobí. Ale bude líp!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Není jak těšit..jen že ti foukám ajsem stebou:-(

    OdpovědětVymazat