úterý 20. července 2010

Den 149.

Úterý

Dnešek byl ve znamení úklidu. Snažila jsem se, aby to tu vydrželo do večera čisté, neboť měli přijít na návštěvu novomanželé, abych jim vytvořila fotoknihu dle jejich přání...

Jako vždy, když vytřu, tak se přiřítí nějaký škodič (normálně to jsou děti nebo pes, ale dnes to byl manžel) a něco vyleje nebo vyklopí na zem... Pak vyklidíte celý obývák, všechny hračky odpochodují s mumláním většího škodiče do dětského pokojíčku, vy se otočíte a z druhé strany je ten nejmladší škodič nosí zase zpátky...

Jsem si říkala, zda by je nešlo někam zavřít, aby neškodili, ale nešlo :-(((. A tak jsem dnes neustále pochodovala s hadrem v ruce a utírala, rovnala, odnášela, buzerovala... Milá osoba jsem prostě byla :-). A ráno zase nikdo nepozná, že jsem tu dnes celý den šůrovala. Pak si říkám, zda to má smysl :-(.

7 komentářů:

  1. Nemá, vlastní 20ti letá zkušenost, ale neustále si myslím, že to změním.....

    OdpovědětVymazat
  2. Nekonečný příběh! Mám pocit, že nedělám doma nic jinýho, jak přenáším věci. Budu se muset naučit si sednou do prostřed pokoje na gauč a nevitdět to! Ale zatím to neumím......Zatím tu funguji jako přenašeč.....hraček, nádobí, oblečení, krámů.......chjo....

    OdpovědětVymazat
  3. No nemá..to přece víš..ale letit bordel se pozná..takže vlastně asi má:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vílo, má smysl nechat taťkovi zlatíčka a prásknout do koní na víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Nema. U me to byl zrovna pes a moje drahe kocicky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi,má i nemá.Hračky bych neřešila,a z ostatního bych si hlavu taky nelámala.Poklidit a vědět,žes to dělala a že to není vidět?To nebude dokud dětičky nevyrostou a nevyletí s hnízda,myslím na furt,jen semtam přijedou na návštěvu :o).

    OdpovědětVymazat
  7. má to smysl, když bych to neuklidila, tak nevydržím sama se sebou :D

    OdpovědětVymazat