sobota 10. července 2010

Den 139.

Sobota

Svatba Denisky a Lukáše



Opravdu nic nestíhám... Opustila jsem dokonce manžela a děti a jela domů stahovat fotky... Zítra budu pravovat a vkládat... Asi se mi o nich bude i zdát :-).

6 komentářů:

  1. Ty krásně nestíháš :-))) ..to je to léto, moc se těším na fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. super svatební fotka, originální nápad- ještě jsem u nikoho neviděla :-)
    hezké léto!

    OdpovědětVymazat
  3. To je nápad! Velice originální a ostatně všechny fotky zde krásné a plné atmosféry! Máš veliký talent vidět okolo sebe přes hledáček foťáku a to je dar!
    Krásné léto :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotku jsem už Vílo obdivovala na Facebooku, je fakt zvláštní a krásná. Musíš mi vyprávět jak jsi to zvládla, postavit lidičky do srdce, to asi byla docela fuška

    OdpovědětVymazat
  5. Oni byli hrozně šikovní... Jen jsem je z okna "dokreslila" :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat