úterý 27. července 2010

Den 156.

Úterý

Kristýnce je dnes 2,5 roku. Dává mi docela zabrat. Takové hodné a klidné dítě to bylo :-))). Čertík z krabičky z ní je...

Dnes jsme si užily krásné dopoledne s tetou Lídou (Aranelkou) a její vnučkou Míšou. Navštívily jsme Chvalský zámek, kde je výstava loutek známé grafičky, ilustrátorky a spisovatelky Vitězslavy Klimtové. Také jsme si zašly do Café Mondi na palačinku a kávičku...









Odpoledne jsme jeli na kontrolu s Megan, jsem opět o 1300,-- lehčí, ale Megan už nezvrací ani průjem nemá... Nechala jsem jí nabrat krev, aby byla představa o tom, jak na tom je...

A večer tu s námi bude spinkat Miš, aby teta Lída s jejím Pepou mohla romanticky strávit jejich 3. výročí svatby :-). Moc si to užijte!!!

6 komentářů:

  1. Gábi, to je hezký!!, znáte se z blogu nebo už dříve :), holky vypadají spokojeně

    OdpovědětVymazat
  2. Známe se rok, díky mě začala vlastně Aranelka blogovat :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Měli jste pěkný den, fotky holčiček jsou super a skřítkové jsou kouzelní:-)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je záslužný čin :-D, její blog taky moc ráda "navštěvuju"

    OdpovědětVymazat
  5. krása.holky, že mě taky nevezmete:-)

    OdpovědětVymazat