pondělí 26. července 2010

Den 155.

Pondělí

* Moje kytičkatá nádhera jela poprvé, od té doby, co ji mám, do servisu...
* Holčičky vyprosily návštěvu hřiště...
* Megan pos... celý byt. Když říkám celý, tak celý :-(((.
* Zajeli jsme na veterinu... Zítra na kontrolu...
* Kiki si usmyslela, že bude čůrat do truhlíků na balkóně... No, neprošlo jí to... :-)))




6 komentářů:

  1. Ty cvičící fotky jsou super!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To byla přímo vůně domova :o)Snad bude Megan v pořádku a zítra si dop. písnem

    OdpovědětVymazat
  3. Co k tomu dodat?
    Pos.... byt jsme měli dnes taky :-(
    A to čůrání na balkoně Báji prošlo, páč se mě neptala a šla si tam přičupnout :-)) Naštěstí jen maličko.... a nic neteklo sousedům pod náma na prádlo. No jo, venku se čupá a čůrá... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky z hřiště jsou pěkné, zaujala mě tam taky tabule na kreslení:-)
    ˇUklid ti nezávidím...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi líbí cvičící fotky :-) Vzpomněla jsem si na sebe, taky jsem takhle ráda cvičila :-)

    OdpovědětVymazat