pátek 30. července 2010

Den 159.

Pátek

Balím... Mám plnou hlavu toho, na co nezapomenout... Vracím se o 9 let zpátky a tápu, co ta máma s sebou vše brávala :-). Na Mydlák jsem jezdila už od miminka... Prožila jsem si tam krásná přátelství a první lásky... Prostě to tam miluji. Taková moje srdeční záležitost :-).

Po noci, kdy Kristýnka horečkovala (měla i přes 40,3) jsem se ráno bála, co řekne pani doktorka a zda vůbec někam pojedeme...

Ráno jako zázrakem 37,2 a potvrzená angína. Dostala atb, ale náladu má dobrou, chuť k jídlu také, tak jsem se rozhodla, že pojedeme. Budeme dodržovat klidový režim. Na procházky pojede v Zappkách a bude to! Počasí snad také vyjde. Bála jsem se, že budou vedra nebo nám naopak celá dovolená proprší...

Hned mám lepší náladu a už se tááák těším...

Takhle ráno mávala Kristýnka Karolínce, když odjížděla s tatínkem k zubaři. Dnes jsme totiž měli jít celá rodina na prevenci. Nakonec jsme se museli rozdělit. Já s Kiki k dětský a Aleš s Kájou k zubaři. Bolel jí zoubek, tak jsem se i trošku obávala, jak to zvládnou, ale opět úsměv na tváři. Ukazovala mi opravené zoubky... Tentokrát má plombičky bílé. A je nadšená. Prý jí stejně vypadaj :-). Tak to mě uklidnila teda...

3 komentáře:

  1. Já se v úterý vrátila s Matesem z nemocnice (40tky horečky a nakonec diagnóza angína)
    Tak přeju ať se vše vydaří jak má a hezkou dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat