středa 28. července 2010

Den 157.

Středa

Ufff, dnes toho bylo zase hodně :-))).

Den začal příjemnou snídaní u Karásků :-). Půjčili si Káju a jeli všichni ke kadeřnici Ivance. Kája se nám vrátila jako nová :-). Teta se jen bála, zda nedostane vyhubováno... Nedostala. Káje to sluší a má jistě lehčí hlavičku :-). Děkujeme.

Já doma rychle vařila oběd, dala najíst Vendy a jejímu bráškovi... Pak dorazila teta Pája s holkama... Večer u nás daly večeři a koupel a jely domů. Zítra se na oplátku stavíme my u nich :-). Ale bez toho koupání...

Holky a jejich zkouška čepiček :-)






A podařilo se mi téměř nemožné :-). Zajistila jsem přeposlání fotek a fotoknih pro nevěstu na jinou sběrnu. Na té naší měli dovolenou... Tak z toho mám takovou radost!!! A ještě větší radost mám z těch fotoknih. Vypadaj opravdu moc dobře!

4 komentáře:

  1. Gábi, fotka ostříhané Kájinky bez čepičky by nebyla???
    Emča dnes taky byla u kadeřníka, to jsme si to pěkně sladily...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. já bych Andulku taky ráda ošmikla, ale..ale slečna chce být moc dlouhovlasá :), holkám to sluší a ty čepičky se mi tak líbí ..háčkované?

    OdpovědětVymazat
  4. Hlásím, že Kája není úplně viditelně ostříhaná pouze přistřižené konečky a ofinku, já se i tak bála, co že si to se sousedovic dítětem dovoluji provést a bez povolení. Jenže, když už jsme tam byly :o)

    OdpovědětVymazat