pondělí 19. července 2010

Den 148.

Pondělí

Tak já vám nevím... Jsou nemocné nebo nejsou??? Ráno Kája hřála. Naměřila jsem jí 37,7. V poledne se mi zdála i Kiki teploučká (37,4), ale na pohled vypadají, jako když jim fakt nic není... Neměřit?




Tak když jsme doma, dala jsem se do takového toho hloubkového úklidu. Utřít prach na místech, kam se normálně nedostanu, vytřídit papíry na založení a vyhození (teď to ještě založit, že :-))... Pak nás navštívila i teta Míša, tak jsme pokecaly, ona se pomazlila s holkama (Natálka jí holt chybí) a teď se dám do vaření lusků. Sousedka včera donesla plný pytel! Tak uvidíme, jak to dopadne a hlavně kdo to tu bude jíst :-).

8 komentářů:

  1. Řekla bych měřit s rezervou! Je teplo a malé děti reagují jinak než my dospělí!Když mají elán a energii , bude dobře! Já lusky miluju na všechny způsoby! Hned bych zakousla! :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. A to já bych zas měřila a měřila :-D Ale pravda je, že i u mých prďolínů se občas objeví zvýšení teploty bez jiných příznaků - většinou to připisuju vedru nebo zubům nebo snaze zkontrolovat, zda se maminka dostatečně stará:-;

    OdpovědětVymazat
  3. Obě holčičky vypadají na fotkách zdravě, snad je to jen prázdninová únava.

    OdpovědětVymazat
  4. u nás řádí obdobný teplotový šotek..

    taky měřím a hned vidím angínu a podobné hrůzy..

    OdpovědětVymazat
  5. Já vidím angínu...a vím proč.-((

    OdpovědětVymazat
  6. Snad budou zdravé.

    Každopádně na fotkách vypadají krásně. Jak se to dělá, že se člověk naučí tak krásně fotit? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jen pro pořádek - na fotkách je jen jedna holčička :-))).

    OdpovědětVymazat