čtvrtek 15. července 2010

Den 144.

Čtvrtek

Vyrazily jsme s Míšou a holkama do Podolí. Ukázala jsem jim, kde se narodily a pocítila takovou nostalgii...

Pani primářka Drvoštěpová byla moc milá paní. Udělala mi sono prsou a zjistila, že v levém prsu mám nějakou uzlinku. Budou mě tedy sledovat a v prosinci mám jít na kontrolu. Doufejme, že se to nebude zvětšovat a měnit...

Moje babička zemřela na rakovinu prsu ve svých 53 letech, tak nechci nic podcenit...

Cestou zpátky jsme nakrmily labutě a holuby... Pak se stavily v MUMu na fotodokumentaci a zašly si na oběd.







Teď rychle nakrmit Radce kočičáka a šup k babí venčit psy a čekat na Andy se Šárčetem...



Andy se Šárčetem dorazila, daly jsme si kávičku, pokecaly... Holky si hezky hrály... Jen k večeru začala být Šárka unavená a vylítla jí horečka :-(. Andy zase trápí zuby, a tak si ted holky užívaj :-(. Snad bude brzy dobře a ty moje dvě cácory přežijou víkend ve zdraví...

4 komentáře:

  1. To byl přímo návrat na místo činu :o))) Vílo držím pěsti ať jsou všechny výsledky v pořádku.
    Fotky jsou překrásné, ty Vílo jedna čarodějná

    OdpovědětVymazat
  2. Dobře že se necháš sledovat. Vše bude dobré. Držím palce.
    A zase musím chválit fotku s ptáky divokými :-)

    OdpovědětVymazat
  3. no zatím doufám atky že hok přežijou, my máme angínu ajá mám pocit že z těch zubů nepotřebuju jen zubaře, ale i psychaiatra

    OdpovědětVymazat
  4. "ptačí" fotky jsou úžasné a držím palce, ať nikdy není potřeba nic víc, než sledovat ;-)

    OdpovědětVymazat