neděle 4. července 2010

Den 133.

Neděle

Kuky se vrací...



V sobotu dala Vendy holkám Kukyho. Myslela jsem, že ho dostali v kině, když na něm s bráchou byli. Nějak jsem to nestudovala. Vendy řekla, že je pro holky, že oni si s plyšákama nehrajou... Tak byl Kuky prostě náš.

Dnes (v pondělí - dopisuji blog zpětně) mi od Lucky (LEVA) přišla sms, zda bych nemohla poprosit Dášu o ušití nového Kukyho, že ho Viktor ztratil... Stále mi to ještě nedocházelo... Až teď, když jsem si sedla doma k PC a upravila fotku mého včerejšího společníka... Vypadal úplně stejně jako ten od Dáši z blogu :-). A byla jsem doma! Ještě jsem si ověřila, kde ho Viki ztratil... Viktora Kuky je u nás!!! A až se L. s rodinou vrátí z dovolené, poputuje zpátky :-).







2 komentáře:

  1. Kuky se sklenicí vína je skvělý :-)
    A jakpak se jmenuje ten krásný hafan? (určitě to tu někde je, ale když já jsem lenošná hledat)
    A fotky krásné.

    OdpovědětVymazat