úterý 30. listopadu 2010

Den 281.

Úterý

Vzpomněla jsem si dnes na Meganku. Největší radost ze sněhu měla vždy ona. Ze staré dámy se během okamžiku stala mladá nevylítaná koza :-)... Dnes si jdu vyzvednout fotky, které jsem nechala po půl roce udělat. Všude bude Meguška... Chybí mi.

Dopoledne jsem měla v MUMu pracovní schůzku. Hurá, mám za sebe náhradu a dobrý pocit k tomu! Hned je mi líp na duši :-). Také jsem si koupila nový MAMAkalendář a začla zapisovat úkoly na příští rok...

Eliška nám tu spinká na balkóně a až si ji Radka vyzvedne, půjdeme se vyvětrat. Káju mám doma, do školky půjde až v pátek na Mikuláše. V noci mi kašle, potvůrka, a přes den je klid. Fotit budu cestou pro fotky :-).

Fotky vyfocené mám (škoda, že už nebylo skoro žádné světlo...), ale ty "hotové" ne :-(. Fotolab se rozhodl, že dnes asi nebude rozvážet!!! Teď jsem si tam volala a stále nic. Tak ve čtvrtek, nooo... Alespoň jsme ozkoušely boby (jsou nám malé, ale i tak si to holky užily, když se střídaly) a koupily v lékárně něco na dráždivý kašel. Teď jsem si všimla, že na FB se ptá kámoška po sádlu z jezevce, že prý je na to výborný. Jsem jí nabízela to svoje, ale asi ho neudám :-D.




Potkala jsem sousedku a ta hned hudrovala, že jen co nemám psa, nejsem stále doma :-). No, něco na tom bude!

S holkama jsme dnes dopekly a nazdobily perníčky. Včerejší nazdobenou várku stihly úspěšně i sníst. Dnes jsou spokojené, že jsem jeden plech mírně připekla a ony je můžou sníst (aniž bych se rozčilovala :-))).

1 komentář:

  1. No jste dobrý..já se šárkou pečeu..ale je to mírně řečeno horor:-))

    OdpovědětVymazat