sobota 20. listopadu 2010

Den 271.

Sobota

Ráno jsem se nemohla dočkat, až budu sedět u kadeřnice... Tak moc jsem se těšila, že jsem tam bylo o 20 minut dříve :-). Klárka mě moc hezky ostříhala. Je to holka šikovná. Za chvíli jsem mohla jet domů a u toho jsem stihla ještě nakoupit masíčko, salámečky a dortíčky pro Aleška...

Doma místo manžela byla babička Vierka. Hlídala holky a Aleš jí jel přezout gumy. Dala jsem se do vaření guláše a musím říct, že jsme si všichni moc pochutnali!!! Už jsme ho dlouho neměli a vážně přišel k chuti.

Také jsem tu měla od 11 do 17h na hlídání Elišku od Radky. Musím jí nějak vynahrazovat to, že mi pravidelně hlídá Kikču, když máme gymnastiku. Elinka je přesně na den o rok mladší než naše Kiki. Hrozně ráda papá (dnes do ní padala jedna mandarinka za druhou) a u oběda z ní měl radost i Aleš, který ji krmil. Valil oči a říkal, že nestíhal nandavat na lžičku :-))). JJ, moje děti buď nejedly nebo se krmily samy a moc toho v nich nezůstalo :-).

A aby toho nebylo málo, přišla k nám i Natálka od Míši :-). M8 si mohla jet v klidu popovídat s kamarádkou a holky měly o zábavu postaráno. Elišku jsem pak uspala v kočárku a krásně prospala 2,5 hodiny na balkóně.

V pět jsem odevzdala, co jsem mohla :-). Jeli jsme na Čerňák, kde jsme si dali kávičku s Lenkou a s Martinem, kteří přijeli na výlet do Prahy až z ČB. Lenka už má krásný pupík! :-) Budou mít Kubíčka... No a Aleš se ještě rozhodl, že když už jsme tam, stavíme se v Globusu na nákup. Příště si to raději odpustíme...

Zítra alespoň můžu rovnou začít vařit tu Aranelky roládu :-). Ingredience jsem si nakoupila...

2 komentáře:

  1. Musím moc chválit! Tohle vypomáhání hlídáním dětí je mi neuvěřitelně sympatické...škoda, že se vytrácí.

    OdpovědětVymazat