pondělí 22. listopadu 2010

Den 273.

Pondělí

Jako každé pondělí - školička a gymnastika...



Včera v noci jsem ležela vedle Káji a pozorovala ji, jak spí... Ona je už taková velká holka! Nějak moc rychle to všechno letí... Ani se nenaděju a i Kiki bude chodit do školky...

A co já? Já mám před sebou velkou změnu. Těším se. Ale také začínám být nervózní...

K tomu všemu se moje špatná nálada prohlubuje. Na gymnastice se stále dokola řeší to samé a já na to už nemám nervy :-(. Člověk to dělá ve svém volném čase, věnuje tomu hodiny práce a i nervů a musí mu to někdo kazit úplnýma nesmyslama!!!

3 komentáře:

  1. Pěkné zimní vybavení:-)
    Tak to jsem na tu změnu zvědavá, přeju, ať je radostná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak gabčo...změnu ti přeju a nenech si kazit náladu!

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi, taky Ti přeju, ať je ta změna jen a jen pozitivní!

    OdpovědětVymazat