středa 3. listopadu 2010

Den 255.

Středa

Mám pocit, že nic nestíhám. Potřebovala bych natáhnout den... Dnes jsem třídila hračky. Připravila jednu celou bednu na charitu a druhou velkou na prodej. Musím to schovat, aby to holky zase nezačaly vytahovat. To pak vždycky všechno nutně potřebují, i když si s tím před tím rok nehrály.

Za chvíli dám Kiki Radce a pojedu pro Káju. Máme gymnastiku. Doufám, že bude Kája v pohodě. V noci se mi budila, že jí bolí v puse vnitřní strana tváře. Jenže já tam nic nevidím :-(. Asi zajdeme zítra k pani doktorce.

Potřebovala bych něčím zlepšit náladu :-(.

Z gymnastiky jsme se vrátily s pláčem. Bolí jí ta pusa (dáseň nebo zub). Takže asi ráno musíme k zubaři. :-( A nejlépe tak, jak minule - aby se stihla školka i angličtina. Když jsem zkusila, aby jel tatínek, neprošlo mi to :-(. No jo, už si zvykám. Bylo mi připomenuto, že já jsem na mateřské...

Fotky ze včerejšího fotokurzu. Takové zkušební cvaky, když jsme různě nastavovali foťák...

5 komentářů:

  1. Gábi, jsme na tom dneska podobně, akorát ta pusa bolí mě a ne děti...
    Myslím na vás!
    LEVA

    OdpovědětVymazat
  2. Ať Kao pusinka přestane co nejrychleji bolet a tobě přeju co nejrychlejší pozvednutí nálady!!!!

    Mám už kalendáře - vypadají báječně, snad budeš taky tak nadšená z výsledku jako já. :o) V pondělí je pošlu!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, Handy, díky! Hned mám lepší náladu :-). Těším se na ně... Tak prosím ještě podklady k platbě :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Zoubek vyléčíte a hned bude líp. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  5. někteří na kurzu vypadají značně utahaně:-)

    OdpovědětVymazat