úterý 23. listopadu 2010

Den 274.

Úterý

Dnes přijela mamka. Jen jsem koukala, jak umí být Kiki ukecaná :-). Hned jí začala vyprávět, že už je velká holka a bude chodit do školky. Sama. A že se nebude bát a bude tam mít Lucinku (nevím o tom)... Říkala to tak přesvědčivě, že bych jí to i věřila. Uvidíme, jaká bude skutečnost.

Také si začíná zpívat a říkat básničky. Prostě to její mluvení dostává čím dál tím víc smysl a věty jsou věty :-).

Její vášní je stříhání. Umí ustřihnout cedulku z jakékoliv hračky nebo oblečení. A to tak, že cedulka není a v tričku není díra. Nechápu :-).

Taky mi umí říct, že ji zlobím. Také už se na mě umí pěkně zamračit. A jak tak na ni koukám, kdyby mohla, dala by mi i na pldel, jak říká :-D.

Když se na ni zlobím já, jde s pláčem ke Káje a objímá ji. Asi si potřebuje postěžovat, jakou má zlou matku (ale to už tu všichni víte :-)).

Vidím na nich, že sice se pošťuchujou a lezou si na nervy, ale když se nějaké z nich děje "křivda", drží při sobě! Snad jim to vydrží :-).

Večer byl fotokurz, fotky dodám zítra...



Dobrou noc!

2 komentáře:

  1. Gábi a co fotokurz? Píšete s Aranelkou, že chodíte, ale více nic...... Jak jste spokojené? A jaké téma? Přemýšlím také nad nějakým, ale musím posečkat, až děti krapet povyrostou... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Je to takový základní fotokurz. Lektor je moc fajn. Vysvětluje takové ty základní parametry, jak se nastavuje foťák, jak by měla fotka vypadat... Fajn jsou fotokurzy v praxi, když pak diskutujeme nad fotkama, co je a není dobře. Jenže je to vše individuální, protože každému se líbí něco jiného :-).

    OdpovědětVymazat