sobota 6. listopadu 2010

Den 258.

Sobota

Včera jsem dala do truhličky k zoubku malého medvídka od Chou chou panenky. Káji jsem se optala, zda u ní byla ta víla Zubnička :-). Šla se podívat a měla z médi radost. Hned běžela za tatínkem a křičela: "Tatínku, tatínku, podívej, medvídek pro Chou chou, víla opravdu existuje!!!" No za tu radost mi ten malej medvídek vážně stál :-).

Dnes byla burza potřeb, tak hlídal holky tatínek. Upekl kuřátko a uvařil bramborovou kaši. A já jsem se seznámila s jednou novou holčinou, která chce v MUMu pomáhat a slovo dalo slovo a já mám asi za sebe náhradu, až půjdu do práce!!! :-) To mi dnes udělalo vážně velkou radost!

Jinak prodej probíhal v pohodě, věci nechyběly, jen nám trošku zamotaly hlavu nevyškrtané věci, které ale určitě kasou prošly. Večer mi to u PC docvaklo :-). Všechny vyškrtané věci si totiž v kanceláři přeškrtneme, abychom věděly, že jsou v seznamech označené jako prodané... No a na kase dnes pomáhala prvně Jitka, která nám ty lístečky stihla předem okřížkovat. A ke mě se dostala informace, že to je již hotové, že to holky stihly i vyškrtat :-). No, bylo mi to divné, ale věřila jsem tomu (přeci jen tam byl dnes klid). Příště se budu řídit heslem: "Důvěřuj, ale prověřuj!" :-))) Každopádně vše dopadlo dobře a už i víme, kde byla ta chyba.

Když jsme vše připravily k vrácení a spočítaly, jela jsem za Alešem a Míšou do Gimbornu. Byla tam akce s pejskama. Holky si prošly PetCentrum, a pak jsme jeli do Village (ono se to už asi jmenuje jinak, ale to je jedno) na zmrzlinku...

Večer jsem šla vydávat věci a pokecala s exMUMkama. Martinu s Olou vždy ráda vidím. Hlavně je fajn, že vždy ochotně na burze pomáhají. I já mám v plánu dál při burzách pomáhat :-).


1 komentář: