středa 17. listopadu 2010

Den 269.

Středa

Vyrazili jsme dnes koupit Alešovi džíny. Míša nám pohlídala holky a my stihli zajít i na kávičku. Jako za starých dobrých časů :-). V klidu jsme si popovídali (téma bylo jasné - můj blížící se návrat do zaměstnání...).

Kája chtěla jít domů hned a Kikča vypadá, že bude u tety Míši snad i spát :-).

Také nám dnes dovezli opravenou sedačku a vzali si tu malou... Docela jsem si oddychla :-D.

Už také vím, proč včera půjčená pevná 50 neostřila automaticky! Můj foťák nemá motůrek :-(. Takže pro mne přichází v úvahu dražší varianta objektivu a to nevím, zda se mi chce... Ach jooo... Asi skončím u svého původního objektivu, koupím si na něj filtr a stačí. Ušetříme! :-D Teda Ježíšek ušetří...

Dnes jsem ani nefotila. Holkám se nechtělo pózovat, venku ošklivo a skoro žádné světlo... Tak dám včerejší foto mě a holek z pevné 50 (nenamalovaná, umaštěná matka od dvou dětí :-D).



2 komentáře: