pátek 5. listopadu 2010

Den 257.

Pátek

A jsme bez zoubku... Hned je úsměv na tváři!!!

Včera Kája dost trpěla. Jen co něco snědla, už plakala, že jí to bolí... Čekala jsem, kdy to přestane. V noci jí vylítla horečka, chvíli neležela v klidu. Stále se mlela, pobrekávala a kopala nohama... Ráno jsem se snažila dovolat zubařovi, ale bez úspěchu. Když Kája vstala a já viděla tu její opuchlou tvářičku, na nic jsem nečekala a jelo se k zubaři. Ten ji ochotně ošetřil. Nejprve ji chtěl poslat na rentgen, ale pak zjistil, že ten nezbedný zoubek se kýve, a tak šel ven... Šmudla moje malá statečná! Plakala, ale držela. Pan doktor se jí omlouval, že jí vůbec nechtěl dělat bolest, ale že ten zoubek ven musel, aby to nebolelo... Plakala celou cestu domů a říkala, že chce tatínka. Tak jsem mu zavolala, ať na ni počká. Odmítala zub i zmrzlinu. Prý ho mám spláchnout třeba do záchodu, že od víly nic nechce...

Když se uklidnila, schovala si ho do truhličky s koníkem. A třeba si ho vezme víla a něco jí za něj nechá... :-)

Hlavní je, že už jí to nebolí. Ta bolest a nemožnost jí pomoci, to bylo asi to nejhorší. Mockrát jsem si vzpomněla na AndyPan a nechápala, jak to může vydržet. Nedivím se jí, že je v takovém stavu, v jakém je :-(. Tak třeba také bude brzy lépe!

Abych holkám vymyslela nějakou zábavu, vzala jsem je k babičce Vierka na krám. Tam maj holky zvířátka a Benjieho. Benjieka jsme babičce vyvenčily. Zjistila jsem, že za rohem má moc hezký parčík u školy. Tak jsem se snažila fotit na "A" :-). Já se snad i jednou naučím fotit!!!











Benjieho jsme si odvezly domů. Babička měla na krámě nějakou kontrolu z veteriny, tak byla krapet nervózní a asi jsme jí ubraly jednu starost... A holky budou rády, že ho budou moci jít vyvenčit.

Večer mě čeká příjem věcí na burzu potřeb. Třeba zde víla něco vybere :-).

2 komentáře:

  1. Slumníčko..ale já jsem velká..a brečím jak kája..jsem ráda, že už jí nic nebolí! a vydržet..taky nevím..prostě nemám na výběr.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že už Káju zoubek nezlobí!
    Gábi, ty fotit už umíš! Teda určitě víc než já. :-)

    OdpovědětVymazat