pátek 12. listopadu 2010

Den 264.

Pátek

Asi před měsícem a půl mě poprosila jedna známá, zda bych jí nenafotila svatbu. A já souhlasila... Dnes byl den D. Zuzka si vzala Lukáše. Berou to trošku z druhé strany :-). Už mají tříletého Davídka (můj nejfotografovanější objekt ze svatby).

Moc ráda bych poděkovala Lucce (LEVA), že mi tak ochotně asistovala a i fotila (nejen pro klid mé duše). I její fotečky se dají najít v prezentaci.

Do toho všeho jsem ještě stíhala dopoledne hlídat ve školičce a odpoledne jet na gymnastiku. Bez tety Míši a Radky bych to nedala! Holky, díky za hlídání!!! Máte to u mě! A holčičky moje dnes vlastně skoro celý den trávily v MUMu :-). Né že by jim to vadilo. Měly u sebe spoustu kamarádů a o zábavu měly postaráno.

PS: Obdivuji profi fotografy...

4 komentáře:

  1. A já obdivuji tebe :) Nejen, že stíháš všechno, ale i krásně fotíš!! Opravdu paní, jsi tuze šikovná!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, díky :-). Všechno ale ne, třeba žehlení, to mi tu už týden čeká... :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi, k profi fotografům nemáš ůbec daleko! Rozhodně jsi kamarádce nafotila fotky hezčí než valná většina profíků v našem okolí... Moc krásné a povedené, opravdu ...

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, super :-)
    A není zač, já si to užila.
    LEVA

    OdpovědětVymazat