pondělí 29. listopadu 2010

Den 280.

Pondělí

Sněží, sněží, mráz kolem běží...
Fouká, fouká, bílá je louka...




Ani nevím, zda z toho bílého nadělení mám radost nebo ne :-). A padá a padá...

PS: Objednala jsem Káju na speciální vyšetření laterality. Vybrala jsem si moc hezký termín - 11.1.2011 v 11 hodin :-))). Pani Sekyrková mi to vše zrychleně po telefonu vysvětlila, pošle mi po Gábince z gymnastiky papíry, které budu už dopředu vyplňovat (všímat si, jakou rukou co dělá) a celkově na mě působila moc fajn. Tak už se těším, co že mi to vyšetření ukáže. Kája totiž kreslí levou rukou, stříhá pravou... Teď u zdobení perníčků začla levou, pak to přehodila do pravé... Na gymnastice neví, která noha je ta "její". Šikovná je na obě dvě. A myslím, že před nástupem do školy by bylo třeba tohle vědět. Případně by nám mohl být doporučen odklad či neurologické vyšetření (za 22 let praxe na toto vyšetření poslala p. Sekyrková jen 3 děti), tak uvidíme.

3 komentáře:

  1. Zítra koupim ehmmm, no tu jak se pije se skořicí a pomoranče, bude se ti ten sníh líbit, fakt :oD

    OdpovědětVymazat
  2. No jooo, už teď se mi to začíná líbit :-D...

    OdpovědětVymazat