čtvrtek 25. listopadu 2010

Den 276.

Čtvrtek

To je zase ráno!

Věčné dohadování s Kájou, co si vezme na sebe. Vše ji škrtí, tlačí, nebo to má dlouhé rukávy...

Auto zamrzlé ze všech stran...

Přednost zprava bez přednosti... Ještě ty jejich pohledy, zda jsem se nezbláznila!!! Dvě auta prostě projela stylem "jsem na hlavní". Dobře, slibuji, přestanu to řešit. Nebudu se rozčilovat...

Jdu na angličtinu, a pak tu mám ještě plno práce s fotkama. Také zálohuji veškerou moji MUMovou práci a fotky, které se za ty roky nastřádaly...

Taky mi tu "trošku" stojí domácnost. Měla bych se dát do úklidu a vaření. Včera jsem totiž zase nebyla večer doma. Z gymnastiky jsem jela domů, nakrmila děti a šupajdila do MUMu na přednášku, jak se ucházet o práci, a pak tam zůstala na výrobu adventního věnce (nevěnce) :-). Bylo pár minut před půlnocí, když jsem dorazila "opunčená" domů :-).



No... Tak já jdu na to, ať to dnes vše stihnu.

Zdaleka vše jsem nestihla, ale je fajn mít prima sousedy (kamarády)... Psala teta Karásková, že mám u ní od Andy knížku (Andy, moc děkuji!!!), a tak jsem si pro ni šla. Teta za mnou chytře zamkla a to už se prostě nedalo jinak :-D. Během chvilky jsme daly 2 panáky tequily. Mňam! Tu já můžu :-). A toho třetího si s námi dal i Pepa. A moje chmurná nálada je rázem pryč... Děkuji...

Karáskovic rodinka v únoru letošního roku. Teda teď koukám, jak moc ta teta nakrmila Mišelína! Je to vážně znát!!!



PS: Když jsem přišla domů, obě princezny už krásně chrupaly. To vám je paráda! :-)

4 komentáře:

  1. Máš toho tedy požehnaně, Gabérko! Přeji ti hodně sil! Co se týče řízení a dodržování silničních pravidel, tento víkend jsem si vyzkoušela Paříž. No hrůza... tam všichni kašlou na předpisy i na čtyřproudovce. No nervy to byly, to ti povim... Alespoň teď chápu, proč ostatní řidiči vždycky nadávaj:))) Naštěstí mi tady nikdo nerozumí...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zamrzlé auto je pěkná otrava, to vím. A líbí se mi výraz opunčená, zařadím do slovníku:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo to jsme ještě byli královská rodina :oDDD Nyní jsme ta hubená lúza :oDD

    OdpovědětVymazat
  4. No teta je fakt šik:-)))a tu teqilu bych do vás holky neřekla:-)))

    OdpovědětVymazat