pondělí 8. listopadu 2010

Den 260.

Pondělí

Ráno jsem musela být sprostá. Odjíždím od školky, mám přednost zprava a za mnou se ozve troubení jako blázen, co jsem si to dovolila tam vjet!!! Zastavím, otevřu dveře a ptám se "dámy", zda ví, co to je přednost zprava! Ta na mě vyjede, jaká přednost!!! Ona je přece na hlavní!!! Tak jsem se zeptala, kde viděla značku! No a následně jsem se dozvěděla, že mám jet a nezdržovat... Viděla jsem rudě, řekla jsem i něco sprostého, ale věřím, že tahle "hvězda" příště přednost zprava dá!!!

Pak byla školička, po ní jsem objížděla místní květinářství, abych sehnala Míše rudou růži od Marcelky. Ta je teď v USA a požádala mě, zda bych za ní Míše popřála. První dvě květinářství zavřené... Ve třetím jsem měla úspěch :-). A M. byla překvapaná i potěšená zároveň. Pak rychle domů, uvařit večeři a jet na gymnastiku. Radku jsem si uplatila koblížky (jsem moc ráda, že mi Kiki hlídá).



Půjčila jsem si od souseda světla, tak začnu zítra fotit... Jsem na to moc zvědavá!

PS: Večer mě dojala Kája. Zaháněla jsem holky do hajan, že ráno jedeme k zubaři. Kiki se rozplakala s tím, že Tája bude bečet... Tak jsem ji uklidnila, že nebude, že k zubaři jedu já a ona. Tak začala popotahovat, že Kiki bude bečet... Kája se k ní naklonila a říká jí: "Kiki, neboj, sedneš si mámě na klín, ukážeš panu doktorovi zoubky a on ti třeba jeden zoubeček hezky vytrhne..." No to už jsem ječela já, ať je ticho a jde spát :-D. Jsem zvědavá, jak bude zítra Kiki spolupracovat...

5 komentářů:

  1. Já taky, těším se. Vidím, že ateliér už se připravuje :).

    OdpovědětVymazat
  2. no my máme naštěstí zuby zkontrolované azdravé...alespoń někdo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na fotky :o) a ten hafík kytikovej je super!! kdeže kde ?

    OdpovědětVymazat
  4. Hafík se prodává v Gimbornu :-), je to hračka pro psy a je i v modrém provedení. Tom by ti ho mohl donést se slevou jako zaměstnanec :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ano ano chci ho pro Holynky :o) Řeknu mu

    OdpovědětVymazat