úterý 2. listopadu 2010

Den 254.

Úterý

Úterky mám doháněcí... Doma jsem toho chtěla tolik udělat! Místo toho jsem "na skok" skočila do MUMu a zůstala až do 11. Radka mi vzala Kiki s sebou na Yamahu :-). Prý se jí to líbilo. Chudáci moje děti, na Yamahu jsem je nikdy nezapsala. To bych pak mohla v MUMu rovnou bydlet :-).

Radku s Eliškou jsem pak na oplátku (za všechno to hlídání Kikči) pozvala na oběd. Zvládla jsem akorát vyčistit myšáky a pověsit vyprané prádlo. No, nic moc :-(. Plno času zabrala úprava EU fotek, které jsem dnes měla za úkol nafotit. Tak přidám i nějakou sem... JJ, vlaječky...




Večer mě čeká fotokurz. Těším se. Doplním energii, která mi zase krapet schází...

A nemůžu zapomenout na to, že je dnes památka zesnulých. Na hřbitov se nám nepodařilo zajet. Manžel pro to nějak není. Ale já si udělám svou večerní chvilku u svíčky a budu vzpomínat...

1 komentář:

  1. Já myslím, že je jedno kde..ale že si vzpomeneš..já mám dušičky demnně..vzpomínám na tátu..a nemusím hlídat co je za den...a stejně myslím, že s Yamahou jsi o nic nepřišla...

    OdpovědětVymazat