neděle 28. listopadu 2010

Den 279.

Neděle

Kája ráno běžela do ložnice s tím, že na balkóně už není dopis pro Ježíška!!! On si ho asi vážně odnesl :-). To nadšení těch dětí nemá chybu...

Nechala jsem v poledne rodinku doma a jela s Darčou na gymnastické závody.






Další nová zkušenost pro nás i pro holčičky. Závodily s gymnastkama, které trénují 5 dní v týdnu a to byla tedy podívaná! Máme co dohánět :-).

Ale byla sranda. To zase jooo :-). S Darinkou se pěkně doplňujeme. A za odměnu jsme si v místním bufetu daly chleba s řízkem :-))).

Holky si zatím užívaly s tatínkem a babičkou. Nakouslo se i léto a zda by holky mohly nebo nemohly jet s babí k moři. Ona babí totiž vždy povinně musí být s Terkou 14 dní u moře. Jenže já už také budu chodit do práce a vůbec netuším, kdo bude hlídat naše děti :-(. Ach jo, akorát z toho mám depku. Na jednu stranu bych holkám moříčko moc přála, babička se chvíli tváří, že by je v pohodě zvládla, ale chvíli na to vytahuje všechny možné pochybnosti... A tak já nevím. Aleš se k tomu také staví tak nějak negativně. Ale zase vím, že on s nima v létě doma nebude :-(.

Měla bych péci perníčky, ale vůbec se mi do toho nechce. Kája má jet zítra se školkou do Příbrami, kde mají navštívit "peklo", ale když koukám na ty zprávy, moc dobrý pocit z toho nemám :-(. Jsem zvědavá na ráno, zda vůbec budu moci autem vyjet...

5 komentářů:

  1. Ty jo, chleba s řízkem, ňamy ňam!:) A co je to nalevo, to kulaté vedle chlebu s řízkem? Nad tím dumám a nemůžu na to přijít!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To byl piroh s mletým masem :-). Čoveče, tam to bylo jak z jiného století :-))). Tam by se nám líbilo (pamatuješ v Jamném ty stařečky???).

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, že mě tam jednou vezmeš?:)
    Stařečky si nepamatuju, to mi musíš připomenout. To víš, to bylo takových zážitků...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ti je klidně pohlídám, fakt...jediná výhoda práce učitelky ve školce..volné léto:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu, gymnastika!
    A řízek bych si taky dala :-)

    A jako vždycky, nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat