pondělí 15. listopadu 2010

Den 267.

Pondělí

Volali mi z Resy, že sedačka bude ve středu... Odvezou si dvojku a vrátí nám opravenou trojku. Jsem si oddychla! :-)

Někdy si říkám, jaké mám štěstí, že mám MUM před barákem :-). To je samé tam a zpátky... Jak já to bez něj budu zvládat??? Za chvíli už zase mizím na supervizi...

Ráno mě zastavovaly maminky dětí a říkaly, jak se jim bál moc líbil, jak se nám to povedlo. Jooo, my dvě čertice jsme si to vyloženě užívaly :-D. Jsem ani netušila, že jsem takový exhibicionista :-D. Jen mě dneska zlobí zápěstí a já tápu z čeho...

Ze včerejší procházky Prahou...



Kája si celý den prozpěvuje:

Hádali se čerti, hádali se v lese...
Kterej si Káču, do pekla odnese...
A už kráčí lesem, čertík kudrnatý...
Žádnou ženskou nechce, všecky jsou hubatý!!!

1 komentář: