pátek 19. listopadu 2010

Den 270.

Pátek

Mám chvilku, kdy nic nemusím... Fakt nic :-). Jen sedím a prohlížím si blogy, koukám na fotky... Možná si půjdu chvíli číst knížku... No, kdybych chtěla, tak bych si našla 150 věcí, které je potřeba udělat, ale... To počká :-).

Ve školičce bylo dnes hodně dětí, tak si užívám ticha. Kristýnka je také ráda sama se sebou. Umí si hezky hrát a nikoho k tomu nepotřebuje (jen miminka a plyšové pejsky). Kája spí ve školce, a pak pošupajdíme na gymnastiku...

Já dnes snad ani fotit nebudu. Když už mám "volno", tak si dám i "fotostávku" :-). Projekt 365 mi to snad odpustí a vy také!

PS: Poslední dobou je u školky velký provoz. O tom, že nikdo nedává přednost zprava, to už jsem psala, a tak když mi ji někdo někdy "náhodou" dá, jsem hrozně překvapená! :-)))

----------------------------------------------------------------------------------

Je večer, pod nohama mi leží Holynky. Vzala jsem si je od Karásků, když jsem přijela z gymnastiky. Holky nadšené, Holynky taky... Usnula jsem u TV, probudil mě divný zápach... Rychle jsem se oblékla a běžela s hafíkama ven... Doma jsem pak zjistila, že Aleš vařil vajíčka :-D...

1 komentář: