čtvrtek 30. prosince 2010

Den 311.

Čtvrtek

Dnes mají narozeniny 3 lidičky, co znám. Naše šéfová z MUMu Bára, náš bývalý údržbář z MUMu Honza a moje nejlepší kamarádka ze střední Péťa. ♥♥♥ Dnes večer jim připiji na zdraví. A Pétě k tomu dám i velkou pusu, dárečky ve formě knih, aby v té daleké Francii nezapomínala na český jazyk. A holky, ty jí namalovaly krásné obrázky. Může si je dát na lednici :-). Už se těším, až večer vyrazím směr I.P.Pavlova!

Jo a naše babička Vierka, ta občas nemá chybu (tedy ono se jí to stává docela často, dnes měla štěstí, že měla mobil u sebe). V 7:48 zvoní Aleše telefon, budím ho, neboť ho nevnímá... Babička: "Alešku, zabouchla jsem si klíče v autě a to se zamklo. V autě mám i klíče od bytu a to auto je nastartované. Náhradní klíč od auta mám doma. Můžeš mě jet zachránit???" Ano, Alešek vždycky :-D.

Tak než se Alešek oblékl, zaběhla jsem pro rohlíky. Teta Radka nám dovedla Elišku na hlídání, a tak tu máme zábavu :-). Koruna stále nic...





Pro korunu všechno!

Odpoledne jsem začala Káje slibovat různé věci. Jako když ji vykaká, dostane čokoládu, kterou má zakázanou... Nebo brambůrky, které si v krámě vybrala... Optala se, zda to myslím vážně a běžela tlačit :-). A nic :-(.

Pak ale začalo působit projímadlo... A korunka cinkla do nočníku! To bylo radosti!!! Kája šťastná. Že prý si ji nechá na památku. Tatínkovi jsme hned volali. Stačilo říct: "Hurááá, korunááá!" A hned mu bylo vše jasné :-).

A tady už se Kája cpe brambůrkama za odměnu :-)))

5 komentářů:

  1. No sláva sláva sláva :))))) Vypucovat a zarámovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji viděla na vlastní oči, Kájo tys to dokázala :oD
    Super večer přeji ! Aneb, není nad dámské jízdy :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je dobré,dobré,dobré...

    OdpovědětVymazat