pátek 3. prosince 2010

Den 284.

Pátek

Dnes byl v MUMu Mikuláš. Čtyři várky dětí. To naše mladší se dost bálo. Tak jsem jí prozradila, že čert není čert, ale teta Bára... No, stejně tomu moc nevěřila :-).




Káju jsem ráno chtěla odvézt do školky autem. Smůla. Ani centrál nefungoval. Totálně vybité. To už tu loni taky bylo :-). Tak jsme společně s Natálkou běžely na autobus. Cestou domů mě nabrala Míša, když jela ze školy. Ty jo, já už být bez auta snad ani nemůžu!!! Pani učitelka mě ještě poprosila, zda by Kája nemohla jít po "O", že mají málo učitelek. A tak mi ji vyzvedl Tomáš, když si šel pro Vénu. Ještě že to jde takhle kombinovat :-).

Ve školce přijel Mikuláš se svou družinou na koni. A Kája se mi vrátila černá od uhlí, ale spokojená...

A večer byla v MUMu besídka... To už jsem nefotila. Byli na to lidi. Jen nevím, zda se ke mně dostanou fotky :-).

2 komentáře:

  1. jooo besídka byla fajn, přišla jsem domů ovíněná.. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to vám závidím, že byl i čert..u nás ne, rodiče prudili, tak už nechodí...

    OdpovědětVymazat