pondělí 6. prosince 2010

Den 287.

Pondělí

Přepadla mě nějaká pochmurná nálada. Venku zase sněží (na horách by to byla krása, ale tady???), silnice jsou v hrozném stavu. Ale do školky a na gymnastiku se jet musí.

Ve školičce přepadla kluky zlobící nálada. Dělalo mi problémy zvyšovat hlas, jak mi není nejlíp, ale nešlo to přejít bez komentáře.

Doma se mi nic nechce. Marně hledám něco, z čeho bych měla radost. I gymnastiku bych dnes nejraději vynechala. Místo toho s sebou budu brát i Kristýnku. Radka nemůže a taky chci vyzkoušet, zda už by se Kikča nechtěla zapojovat. Doma už s Kájou trénujou...

Uvařila jsem si meduňkový čaj, tak třeba mě zklidní :-).

A fotit taky nebudu. Není co.

5 komentářů:

  1. Jako bych to psala já. Ani v podhůří ten sníh nic moc. A tady nezlobí děti (ty teprv přijdou ze školy), ale hafuša je od rána jak pominutá :(
    Ale určitě bude líp :)) Zítra budu v Počerkách, budu na tebe myslet :).

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes mám taky náladu pod psa. A že ty naše jsou nízký, no

    OdpovědětVymazat
  3. tak klid..zase bude líp, sluníčko..

    OdpovědětVymazat
  4. Mám úplně stejné pocity. A stejně jako Aranel mám náladu pod našeho jezevčíka:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Posílám ze zasněžené Vysočiny spoustu energie a dobré nálady :D

    OdpovědětVymazat