čtvrtek 16. prosince 2010

Den 297.

Čtvrtek

Tak veselý den to byl... Až do chvíle, kdy zavolala babička Vierka zprávu, že se Evičce (sestřenici od Aleše) narodil ten, každým dnem očekávaný, chlapeček... Už z hlasu jsem cítila, že je něco v nepořádku :-(. Má obnaženou páteř (snad i míchu) a doktoři přemýšlí, co s tím dál... Je mi tak moc smutno z toho. Člověk se jen pozastavuje nad tím, proč se na to nemohlo přijít dřív? Člověk se těší na zdravé miminko, a pak se dozví, že v nejlepším případě nebude nikdy hýbat nožičkama... :-(

Osobně se s E. neznám. Vídáme se jen se strejdou, ale i tak mě to dost vzalo. Posílám sílu a myslím na ně...

Kája má dnes ve školce besídku, tak snad přijdu na jiné myšlenky.

A volali mi z AAA, příští týden bych měla mít schůzku ohledně nové pozice... Jdu smolit životopis.




3 komentáře:

  1. Gabro je mi z toho také moc smutno, od té doby co jsem se také stala maminkou se mě tyhle věci hodně dotýkají. Otázka je co by se dělo, kdyby na to doktoři přišli v půlce těhotenství, možná by to bylo ještě horší... Zase na druhou stranu čtu hodně blogů, kde to rodiče s postiženými dětmi mají také moc těžké a i přes to dokáží žít hezký a naplněný život a kolikrát se prognózy lékařů nenaplní. Posílám sestřenici hodně sil a pozitivní energie.

    OdpovědětVymazat
  2. Heloovečko, díky moc... Snad to zvládnou. Mimísek i rodina...

    OdpovědětVymazat
  3. Rozštěp...no těbůh..nezbývá než jim přát mnoho síly, budou jí potřebovat..na přijetí takové situace i na péči o chlapečka..

    OdpovědětVymazat