pondělí 13. prosince 2010

Den 294.

Pondělí

Dnes mají svátek Lucky. Ve školičce byly dvě. Pak slaví i LEVA a moje sestřička Lucinka. Té jsem nedávno k svátku nafotila fotky...

Tak holky, vše nejlepší!!! :-)



Dnes jsem vzala Káju po "O". V "mojí" ZŠ Ratibořické byl den otevřených dveří. Tak jsme se jely podívat, jak to tam teď vypadá. Tak stará ještě nejsem, a tak jsem tam potkávala plno svých učitelek. I pani družinářky byly stejné. Jen já se trošku změnila a musela se připomenout svým původním příjmením :-).

Moc se mi líbilo, jak to tam teď vypadá. Hodně se to změnilo. Je přistavené patro na vedlejší budově, kde jsou družiny... Můžu si jen přát, že nám to při zápisu vyjde a na tuto školu se Kája dostane. Bohužel od dalšího školního roku by měla být spádová a my spadáme na Chvaly :-(. Budu se snažit napsat do poznámky jméno za svobodna a jak moc toužím po tom, aby tam Kája chodila :-))).

2 komentáře: