úterý 7. prosince 2010

Den 288.

Úterý

Dnes jsem si vyzkoušela, jaké to je, jezdit v Praze, když sněží. Vezla jsem ráno Káju do školky, pak M8 do servisu... Stavily jsme se v novém nákupním centru "Nová Harfa". Míša mi ukázala fajn obchody a já Alešovi vybrala něco k narozeninám. Také jsme naběhly do parfumerie... A daly si kávičku.

Cestou domů jsem se stavila u Andy ve školce, abych vrátila knížku a půjčila si třetí díl. U nich to sídliště vypadá stejně jako u nás :-(.

Doma jsem stihla dát pizzu do trouby a zase jsme jely pro Káju a s Míšou pro auto... Také se ozvala Vendy a přišla si s holkama pohrát. Já od 15:00 fotila poslední rodinku. Zítra nám přivezou sedačku a mám s focením smůlu...



Do večera jsem dělala fotky a v půl osmé běžela na poslední hodinu fotokurzu. Ukazovali jsme si úpravy ve Photoshopu. Teď už nás čeká jen ateliérové focení a na jaře nějaký exteriér.

A kašlu a kašlu... Ale nálada je o moc lepší. Mám radost z toho, že jsem pro A. vybrala ty dárky a z domova pak věděla, jaké parfémy objednat... Zítra by je mělo PPL doručit. Tomu říkám nakupování! :-)

1 komentář: