pátek 10. prosince 2010

Den 291.

Pátek

Je pátek. Mám za sebou pohodovou školičku. Volala jsem prababičce, že se u ní zítra zastavíme (má svátek) a dohodla se s našima a ségrou na vánočním dárku (radost veliká).





Odpoledne pofrčíme na gymnastiku. Připravujeme holky na letošní poslední závody. Jestli zvládne Kája přeskok, půjde taky.

PS: Tak jsem se konečně odhodlala zavolat svému zaměstnavateli, že mi končí rodičovská dovolená... Prý o mě zrovna dnes mluvili a co nejdříve mě bude kontaktovat personalista, aby mi nabídl nové pozice. Jooo, tož to jsem na to zvědavá! Moje oddělení je už totiž zrušené. Uvidíme, co to bude za komedii. Věřím, že o matku se 2 dětma asi velký zájem mít nebudou.

5 komentářů:

  1. Držím palce, aby zájem v práci byl.
    Moc se mi líbí fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. A třeba jo, ženy po mateřské jsou prý vynikající managerky. Dokáží dělat pět věcí najednou :oD
    No hlavně, že netleskáš dnes

    OdpovědětVymazat
  3. No já se tedy o tebe, sluníčko, taky nebojím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky držím palce. Ať to je dobrá pozice za lepší peníze.

    OdpovědětVymazat
  5. No já vlastně zpět vůbec nastoupit nechci. Ale také jim nechci podepsat dohodu... Ráda bych dostala výpověď, ale bojím se, že oni v tom umí chodit :-(. Ale je to taková záloha, kdyby mě nikdo nechtěl...

    OdpovědětVymazat