čtvrtek 23. prosince 2010

Den 304.

Čtvrtek

Dnes je to právě 6 let, co jsme si na radnici ve Vysočanech řekli u vánočního stromečku své "ANO".



Ráno jsme si vzájemně pogratulovali k tomu, že jsme to spolu tak dlouho vydrželi :-). Plna dobré nálady jsem se dala do pečení vánoční štoly . Je výborná! Pak si holky poručily krupicovou kaši. Ta je teď na balkóně, neboť jsem si na chvíli odskočila k PC :-D. Ale třeba mi to přineslo štěstí. Ozval se totiž pan Stára z hotelu Čertousy a domluvil si se mnou schůzku. Jupííí jééé...

A ještě jednu radost mi dnes udělala Míša. Přinesla mi tuto krásnou kytičku. Ani nevím, co to je, ale je nádherná! Děkuji

6 komentářů:

  1. Gábi, moc gratuluji k výročí. A přeji vám příjemné vánoční svátky a do nového roku vše nej! Lenka s Anežkou

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. To je opravdu pěkná řádka roků.., ať je to čím dál lepší :)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi,gratuluji k výročí.
    Přeji více a více "pětiletek" ve vašem lásky plném manželství :-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi...moc ti přeju, ať karty někdy i lžou...a a´t jste s Alešem šťastní ještě spoustu let! A co se práce týče, držím všechny palce, co mám!

    OdpovědětVymazat
  5. Také gratuluji k výročí a přeji zároveň krásné svátky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dá se říct, že jste pěkní dárečkové :-) Vážně originální datum na svatbu :-))
    Gratuluju a přeju hodně dalších spokojených společných let!

    OdpovědětVymazat