středa 22. prosince 2010

Den 303.

Středa

Před šesti lety se u nás sjeli naši přátelé a kamarádi a společně jsme vyrazili zapít svobodu... Teda jak kdo zapíjel :-). Aleš to zvládl i za mě. Já nemohla. Karolínce by se to v bříšku moc nelíbilo...

Včera mi přišla sms od mého muže, že mě zve na večeři... Dnes v 19h U Krokodýla. Těším se, jen nám nevyšlo hlídání. Babička Ilonka nedorazí. Tak uvidíme, jak to nakonec vyřešíme.

A když už jsme u toho svatebního rozjímání... Dopoledne jsme strávily u Radky a ta nám pustila video ze svatby. To vám bylo dojímání. I slzu jsem uronila. Měli krásnou svatbu! A zítra se budu dojímat nad fotkami z naší svatby. Vzpomínat na ty veselé zážitky, které nás ten den provázely... Letí to... Hrozně to letí.



Večeře proběhla na 1*. Neuvěřitelné, jak tam vaří. Už dlouho jsem si tak nepochutnala. A i růžičky jsem od Aleška dostala... :-) Nemělo to chybu! Děkuji.

5 komentářů:

  1. Vy jste se brali 23? Pokud ano, tak máte svatbu ve stejný den, jako moji prarodiče - a ti zítra oslaví diamantovou svatbu !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, brali jsme se 23.12. - stejně tak naši a Aleše prarodiče :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať vám to spolu klape i nadále... a pohodové svátky přejem J.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší a hodně společných pohodových let sousedé :o)

    OdpovědětVymazat
  5. tak a´t j to dalších mnoho amnoho let, Gábi:-)

    OdpovědětVymazat