neděle 26. prosince 2010

Den 307.

Neděle

Druhý svátek vánoční jsme trávili u babičky Vierky. Dnes byla husa. Moc dobrá. Jen po včerejší kachně jsem si jí tak nevychutnala...

Dorazil i Aleše brácha s manželkou a neteří. Trochu trapné setkání. Ale co pro babičku neuděláme. Tak zase za rok. Častěji se nevídáme. A nemůžu říct, že by mi to vadilo :-). Moje děti (zvláště Kiki) koukaly na tetu a strejdu z povzdálí. Jsou pro ně cizí. Také se s nima nikdo nebavil a na nic se jich neptal. Takže nedošlo ani k žádnému sblížení. Jen padla poznámka ohledně velikosti školní tašky k poměru velikosti Káji. No co, lepší, než mít dítě s nadváhou :-).

Foto ala Kája a Kiki


Oprašuji němčinu. Zítra jdu na pohovor, tak doufám, že mě z ní nebude nikdo zkoušet :-).

Místo šprtání se němčiny jsem obvolala pohotovost, vyhnala sousedy do zimy se švestkovým kompotem (Aranelko, děkuji!)... Kája, chytrák, spolkla Kč 1,--!!! Prostě si s ní hrála, dala ji do pusy a už to bylo. U tříleťáka by mě to nepřekvapilo, ale u předškoláka ano... No, myslím, že si to bude dlouho pamatovat. Nemá ráda švestkový kompot :-D.

4 komentáře:

  1. Ta tvoje švagrová, ta bude mít velký problém se sebou :oDDD

    OdpovědětVymazat
  2. takové poznámky miluju...

    džím palce na pohovor!!

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že s korunou je to ještě v pohodě:-) V létě spolknul náš puberťák špendlík - a byli z toho tři dny v nemocnici ....

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tos očekávala, ne? že to bude trapný..a s Tou kájou je to tedy ..no sranda:-) i když věřím, že to legrační nebylo..ona vyjde...určitě:-) a voňavá nebude! poslala bych jí švagrové pro štěstí:-)))

    OdpovědětVymazat