neděle 12. prosince 2010

Den 293.

Neděle

Kdyby vás zajímalo, co to je za selku, tak to jsem já :-D. Luci, díky za fotku. Jsem vážně ráda, že jsem maskovaná :-D. Vyloženě mi to dnes seklo... Ale nemohla jsem trhat partu.



Z Vánočního veselí (kde jsem vařila jeden punč za druhým a litovala, že budu ještě řídit), jsem jela s holkama na návštěvu k Šabatům. Mají úžasného hafana... A tak jsem se s ním mazlila a mazlila... Ani koupat bych se dnes nemusela :-))).

Jo a jsem nechutně přejedená. Babička Vierka uvařila svému synáčkovi k narozeninám svíčkovou... To vám bylo žrádýlko!

2 komentáře:

  1. A my tě dnes s Pepou nestihli, to bys měla jinou fotečku :oDDD Jojo svíčková, to je žrádýlko ale největší, když to uvaří někdo jiný !

    OdpovědětVymazat
  2. Jo..taky jí budu dělat..na Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat