pondělí 20. prosince 2010

Den 301.

Pondělí

Vůbec nemám pocit, že tu budou za chvíli Vánoce. Mám plnou hlavu starostí s prací. Neklaplo to, s čím jsem tam nějak ve skrytu duše počítala, a tak jsem teď rozjela akci "najdi si práci". Původní zaměstnavatel mi sice místo nabízí (upíchne mě kamkoliv, neboť mám ve smlouvě pozici "asistentka"), ale to prostě vzít nemůžu a ani nechci. Mám na to malé děti, abych byla 10 hodin v háji a nechala je od rána do večera ve školce...

A tak mailuji, telefonuji... A hrozně si přeji, aby něco klaplo a v AAA mi dovolili neplacené volno...

A kdyby někdo o něčem věděl, budu ráda, když dáte vědět :-). Tak nějak toužím po něčem, kde budu pracovat s lidmi, organizovat, plánovat... Práce časově flexibilní a nejlépe blízko svého bydliště... Zatím budu vděčná i za poloviční úvazek... Mám na to víc jak měsíc, tak snad něco klapne...

A kdo mě zná, tak ví, co nabízím :-).

Dnešní foto patří potápěčce Kiki.

5 komentářů:

  1. já tedy nevím, ale tak nějak se o tebe fakt nebojím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle by bylo něco pro tebe http://kobliha.pise.cz/131010-prace-snu.html

    OdpovědětVymazat
  3. :-))) No to jooo, to by byla paráda! Jen co s těma dětma???!!!

    OdpovědětVymazat
  4. No, my hledáme učitelku hudební výchovy. To by byly čtyři hodiny týdně:-) Je to sice na Proseku, ale autem co by kamenem dohodil:-)

    OdpovědětVymazat
  5. :-))) To by nedělalo dobrotu. Hudební nadání se mě obloukem vyhlo :-))).

    OdpovědětVymazat