pondělí 27. prosince 2010

Den 308.

Pondělí

Přesně za měsíc budou Kristýnce 3 roky. Přesně za měsíc mi končí rodičovská dovolená. Přesně za měsíc by mě zajímalo, co budu dělat :-).

Dnes jsem byla na pohovoru. Dají mi vědět. Nejprve jsem byla nadšená. Teď se mi to všechno rozkládá v hlavě. Nevím, co si myslet. Každopádně o tu práci stojím. Otázkou je, zda budu splňovat i jejich představy. Líbí se mi, že by se dala kloubit s MUMem. Problém je, že jim se mých víc úvazků moc nelíbí... Ale komu by stačil jejich jeden desetihodinový. To je jim také jasné. Nechám se tedy překvapit. Stejně je to práce na dobu určitou. Za rok už nemusí být.



Holky mi mezi tím hlídala teta Aranelka. Moc děkuji!!! Když jsme šly domů, kňučela Kája, že se bude doma nudit. Plán jet za babičkou na krám nevyšel, protože má autosedačky v autě Aleš. Tak chtěla jít Kája bruslit. Nakonec jsem jí ukecala na bobování. V tom mrazu tam ani nešlo být dlouho.

3 komentáře:

  1. Koukam, ze se ti krasne otevreli amarylis.
    A na praci drzim pesticky, urcite jedno nebo druhe vyjde

    OdpovědětVymazat
  2. jsi statečná..já jsem se v tom mrazu ještzě neodhodlala..a s prací držím palce..Mně už amarylka odkvetla:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc přeju, aby vše vyšlo podle Tvých představ...

    OdpovědětVymazat