úterý 21. prosince 2010

Den 302.

Úterý

Bojí se Ježíšek myšáků???

Kája mi dnes říká: "Mami, dáme pryč myšáky, co když se jich Ježíšek bojí!"
Já: "Ale nebojí, vždyť i loni dárečky donesl."
Kája: "Ale co když se jich ten letošní bude bát???"
Já: "Snad chodí stále ten samý, ne?"
Kája: "Zeptáme se babičky Vierky, ta žije dýl!"

Takže je vám to jasný?! Když Ježíšek nedonese žádné dárečky, není to tím, že by holky zlobily, ale tím, že se bál potkanů :-D.



Pracovní depka je fuč. A to i přesto, že mi volali z AAA, že mi neplacené volno nedají, poloviční úvazek nemají a že mám dvě možnosti - nastoupit na plný úvazek nebo přijet podepsat dohodu na rozvázání pracovního poměru (samozřejmě z mé strany). A že budou tak hodní, že v září se mohu ozvat a přednostně mi místo najdou... Tím mě asi pobavili nejvíc :-D.

Ale co, večer mi přišel e-mail. Jsem pozvaná na pohovor. Tak snad to vyjde a já bych mohla zkloubit dva pracovní úvazky a mít u toho i čas na děti.

V dobré náladě jsme zašly popřát Natálce k svátku, a pak se u nás doma sešla Míša s Natálkou, Radka s Eliškou a společně jsme ozdobily stromeček, odlily si olovo a bavily se u hádání, co nás v budoucnu čeká :-).



Radka a Míša budou hnízdit :-). Krásná hnízdečka měly, což znamená pěkný rodinný život. Já měla čerta - že najdu nového přítele :-). U toho jsme si pouštěly koledy a bylo nám moc hezky...

3 komentáře:

  1. Je to jasný, jsem Ježíšek, bojím se potkanů:-) Ovšem dostal mě ten argument, zeptáme se babičky, tak žije dýl:-) Skvěle jsem se pobavila, krásný dialog:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) krásné a roztomilé...jsou ty úvahy dětí :-)

    OdpovědětVymazat